»Za kratko in jedrnato komedijo skriva presenetljivo globoke medčloveške odnose, ki se manifestirajo skozi komične situacije. Ko tekst trči ob sedanjost, ugotoviš, da odpira teme, ki so univerzalne in vedno aktualne.«
»Na triumfalen način pokazala moč in vrednost kolektivnega nastopa, in to po zaslugi režijskega pristopa ter profesionalne veščine.«
»Redko uporabljam takšne epitete, tokrat pa to počnem z zadovoljstvom: sinoči smo imeli čast, da vidimo gledališki ansambel, ki zna opojno, zanosno zavrteti gledališko kolo, pa tudi treščiti s pestjo po mizi, da zapečati neko usodo in se sprijazni s svojo.«
»Damjan me je pred leti ustavil na Metelkovi, ko sem tam delal neko svojo predstavo in ravno lepil plakate. Rekel mi je, da pripravlja neki film, da me je videl v enem od akademijskih filmov, in me povabil na neko poskusno snemaje.«
»Liza Marijina je še enkrat dokazala, kako močno in natančno občuti jezo generacije, ki na videz noče odrasti, čeprav ji je vse kristalno jasno. V liku Eve s svojo neizprosno neposrednostjo in jebivetrstvom 'ubija' in 'kolje' vse okrog sebe, obenem pa v njej začutimo strah, negotovost in globoko hrepenenje.«
»Avtorica Marija Zidar skozi zapleten konflikt med sorodniki izriše kompleksno podobo patriarhalne družbe. Z natančno in zadržano opazovalno tehniko nas popelje v samo jedro dveh sprtih družin in tako ustvari večplasten in presunljiv dokumentarni film.«
»V kratkem igranem filmu Sestre režiserka ponuja gledalcu kritičen razmislek o vlogi spola in z njo povezanim nasiljem v družbi. S pomočjo intenzivnega ritma, nasičenega prepleta vizualnih podob, zvoka in glasbe nas film silovito vodi od prvega do zadnjega kadra.«
»Kratki animirani film Steakhouse avtorice Špele Čadež na poetičen način in z določeno mero črnega humorja prikazuje surovost partnerskega odnosa ter s pomočjo vsebinsko in tehnično brezhibnega izdelka gledalca zapelje v zgodbo. V mehkobi vizualne podobe nas preseneti razplet, ki ga gledalec ne pozabi zlahka.«